Bent u op zoek naar een specifiek product? Zoek hieronder en wij controleren direct of wij het gewenste product in onze shop hebben.
De Collectieservice van Munt-Online is een speciale service waar u zich kan inschrijven om maandelijks of per kwartaal naast uw eerste munt of uitgifte, regelmatig nieuwe munten of uitgiftes uit een collectie te ontvangen zonder verdere aankoopverplichting. Deze munten of uitgiftes worden u geheel vrijblijvend aangeboden en u beslist zelf of u deze munt of uitgifte behoudt, of dat u deze kosteloos terugstuurt aan ons binnen de vastgestelde termijn van 30 dagen.
Onze Collectieservice is ontstaan vanuit de vraag van onze klanten om naast een specifieke munt of uitgifte, ook verder te verzamelen in een specifiek thema. Met de Munt-Online Collectieservice verzamelt u gemakkelijk, en ontvangt u van Munt-Online -omdat wij blij zijn dat u gebruik maakt van onze Collectieservice- vele gratis extra’s. De gratis extra’s zijn wisselend per collectie en worden geregeld extra toegevoegd aan uw volgende vrijblijvende levering.
Dankzij ons geheel vrijblijvende aanbod, zonder verdere aankoopverplichtingen, loopt u geen enkel risico met de Munt-Online Collectieservice en ontvangt u voortaan een nieuwe munt of uitgifte in uw collectie. Indien u geen gebruik meer wenst te maken van onze Collectieservice dan kunt u gemakkelijk contact opnemen met onze klantenservice en zij helpen u om uw ontvangen levering veilig en zonder kosten terug te sturen aan ons. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om de ontvangen munt of uitgifte te behouden en betalen, en daarna uw Collectieservice op te zeggen. Onze klantenservice zit altijd voor u klaar!
Op iedere pagina staat waar u een product van Munt-Online kunt bestellen staat duidelijk aangegeven of dit om een eenmalige aankoop gaat, of dat u zich ook aanmeldt voor onze unieke Collectieservice. De Munt-Online Collectieservice is volledig kosteloos en kan op ieder gewenst moment (tijdelijk) worden stopgezet.
U zult op iedere pagina waar wij onze Collectieservice aanbieden meer informatie vinden over de collectie waar u zich geheel vrijblijvend en kosteloos voor aanmeldt. Belangrijke informatie over vervolgleveringen, volgende uitgiftes, vervolgprijzen en de vele extra’s die u ontvangt bij onze Collectieservice.
Mocht u nog vragen hebben over onze Collectieservice? Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen u graag verder met al uw vragen. Hieronder hebben wij al enkele van de meest gestelde vragen voor u beantwoord. Mogelijk zit uw vraag hier al tussen en hoeft u onze klantenservice niet meer te contacteren.
Vraag: Is de Collectieservice zonder risico en echt geheel vrijblijvend?
Ja! Onze Collectieservice is 100% zonder risico en geheel vrijblijvend. Als u een munt of uitgifte die u heeft ontvangen niet wilt behouden, dan neemt u contact op met onze klantenservice en zei vertellen u precies hoe u de levering kosteloos retour kan sturen naar ons en hoe onze service (tijdelijk) kan worden stopgezet.
Vraag: Kan ik zelf bepalen welke volgende uitgifte ik ontvang?
Helaas niet. Deze volgorde kan worden variëren en is afhankelijk van de beschikbaarheid van de munten of uitgiftes. Munt-Online probeert er alles aan te doen om de vooraf uitgestippelde volgorde te volgen, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Onze numismatische inkopers doen er alles aan om dit tot een minimum te beperken.
Vraag: Wat zijn de kosten van een vervolglevering?
De kosten van een vervolglevering zijn variërend per collectie. Op de collectiepagina vindt u de meest actuele prijzen van de collectie waar u zich vrijblijvend heeft ingeschreven. Voor de meest recente prijzen kunt u dus terecht op onze website. Afgebeelde prijzen van volgende munten of uitgiftes van een collectie kunnen onderhevig zijn aan variatie op basis van factoren die helaas niet onder controle van Munt-Online zijn. U kunt hierbij denken aan de internationale goud- en zilverprijzen, en aan de beschikbaarheid van de munten en uitgiftes. U heeft te allen tijde het recht om op elk gewenst moment de Munt-Online Collectieservice tijdelijk of definitief stop te zetten of om het interval van het aantal leveringen aan te passen. Hiervoor neemt u contact op met onze klantenservice en zij helpen u graag verder.
Vraag: Ik wil mijn ontvangen levering niet behouden?
Geen enkel probleem. Dankzij de vrijblijvende en kosteloze service die wij u bieden kunt u de ontvangen zending uit de Collectieservice kosteloos en zonder opgave van reden terugsturen naar ons. Om het herroepingsrecht uit te oefenen neemt u binnen 30 kalenderdagen na ontvangst contact op met onze klantenservice. Zij zullen samen met u alles in het werk zetten om de Collectieservice te stoppen, en zorg te dragen voor de retour. Munten en uitgiftes dienen ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking voorzien van alle meegezonden extra’s en accessoires te worden teruggezonden naar Munt-Online.
Vraag: Kan ik het interval van de Collectieservice wijzigen?
Dit kan zeker! Stel u gaat op vakantie, of u weet dat u de komende maanden niet in de gelegenheid bent om de Collectieservice verder voort te zetten, dan heeft u de mogelijkheid om dit (tijdelijk) te wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en zij zullen samen met u zorgen dat het interval wordt gewijzigd naar een situatie die u het beste uitkomt.
Vraag: Wat voor extra’s ontvang ik via mijn Collectieservice?
Dit is wisselend per collectie en staat tevens niet altijd vast. Onze numismaten en inkopers zoeken stad en land af naar de leukste (gratis) extra’s die zij kunnen toevoegen aan uw verzameling en collectie. De meeste extra’s staan van tevoren vast en kunt u terugvinden op de productpagina. Mochten extra’s onverhoopt uitverkocht raken dan zorgen wij voor vergelijkbare (of betere) extra’s voor u. Verder blijft het soms een verrassing voor u of wij wat extra’s hebben gevonden dat u gratis van ons ontvangt als extra service binnen onze Collectieservice.
Vraag: Een levering vanuit de Collectieservice is beschadigd
Dat is heel vervelend. Onze medewerkers controleren ieder pakket dat ons magazijn verlaat uitvoerig op gebreken. Mocht onverhoopt uw levering toch beschadigd zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat zij er alles aan kunnen doen om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een nieuwe levering zonder beschadigingen.
Vraag: Waarom is jullie Collectieservice volledig gratis?
Wij zijn net zo gek op verzamelen als u! En samen willen wij dat u nog meer geweldige munten of uitgiftes kan toevoegen aan uw verzameling. Omdat wij achter ons product staan en u geheel vrijblijvend willen laten zien waarmee u uw collectie kunt aanvullen bieden wij u deze dienst aan. U bepaalt zelf hoeveel en wanneer u vrijblijvend nieuwe munten of uitgiftes uit uw collectie ontvangt. Verzamelt u met ons mee?
Vraag: Ik wil de ontvangen levering behouden, maar daarna stoppen met de Collectieservice
Dit is geen enkel probleem. Neem contact op met onze klantenservice zodat zij de dienst voor u kunnen stoppen. Het is uiteraard ook mogelijk om onze Collectieservice voor enkele weken of maanden te stoppen, waarna deze automatisch weer wordt hervat nadat u bijvoorbeeld terug bent van vakantie. Onze klantenservice zal samen met u alles regelen om de Collectieservice te wijzigen naar uw wens.
Vraag: Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
Dat kan natuurlijk, en daarvoor is altijd onze klantenservice er nog om u te helpen met al uw vragen en problemen. Onze klantenservice kunt u bereiken per e-mail, telefoon of post. Op onze klantenservice pagina vindt u de gegevens van onze klantenservice hoe u deze het beste kan bereiken. Zij staan klaar om al uw vragen en problemen op te lossen!
Heeft u vragen? Of wilt u een pakket terugsturen naar ons? Gebruik dan onderstaande contactgegevens om in contact te komen. Wij helpen u graag verder!
Klantenservice