Bent u op zoek naar een specifiek product? Zoek hieronder en wij controleren direct of wij het gewenste product in onze shop hebben.
Munt-Online heeft geen winkels of lokale afhaalpunten voor vragen en bestellingen. U kunt dus niet even bij ons langskomen. Zoals de naam het eigenlijk al zegt; wij zijn de Munt-Online. U bestelt online, u betaalt online en ook onze klantenservice is online. Heeft u een vraag, een verzoek of een klacht, dan helpen wij u graag. U kunt ons bereiken via onderstaande contactmogelijkheden.
Wij doen ons best om u binnen 24 uur een antwoord te geven en kijken ook vaak in het weekeinde naar onze e-mails. Heeft u binnen 48 uur geen antwoord, email ons dan rustig nogmaals, dan is wellicht iets niet helemaal goed gegaan. Let op: Munt-Online heeft geen bezoek- of vestigingsadres in België. Wij helpen u per e-mail graag verder en bieden bovenstaand retouradres aan als service.
Als u een klacht heeft kunt u contact opnemen met ons via klantenservice@munt-online.be of u schrijft ons via Munt-Online Klachten, Groeneweg 17, 9320 Aalst-Erembodegem.
Als u er met ons niet uit komt dan kunt u contact opnemen met de Onlinegeschillenbeslechting (ODR) van de Europese Commissie voor consumenten en ondernemers in de EU, Noorwegen, IJsland en Liechtenstein om klachten over producten en diensten die online zijn verkocht, buiten de rechtbank om op te lossen.
Easy Collect België B.V.
ook handelend onder Munt-Online België
Postbus 1219
2400BE Alphen aan den Rijn
Nederland
IBAN: NL70INGB0398501629
KVK: 83948899
BTW.nr. NL863044748B01
E: klantenservice@munt-online.be
RPR Den Haag
Bel me niet register: https://www.dncm.be/nl